Juridisch Team
Jouw juridische experts
Een sterk dynamisch team
Gespecialiseerde bedrijfseconomische juristen staan voor je klaar.
Mijnonbetaaldefactuur.be is een initiatief van de advocaten Philip Porters, Esterelle Goetstouwers en Wim Dom. Als ondernemende en innovatieve advocaten die zich diepgaand specialiseren in handels- en vennootschapsrecht schakelen zij online kanalen in hun om bedrijfsjuridische expertise te delen. Dit garandeert voor de bedrijfsklanten een snelle en eenvoudige opvolging. Mijnonbetaaldefactuur.be is een online platform waar bedrijven hun onbetaalde facturen kunnen laten innen.
Daarnaast bieden we een service voor het opstellen en actualiseren van algemene voorwaarden.
Sterke online dienstverlening.
de kracht van technologie
Wij geloven dat naast de traditionele aanpak van de meeste advocaten er nog andere manieren bestaan om gespecialiseerde juridische dienstverlening aan te bieden. Met mijnonbetaaldefactuur.be garanderen we een snelle online service voor het innen van facturen door middel van uw onbetwiste en onbetaalde facturen via de procedure Invordering Onbetwiste Schuldvordering (IOS) en het opstellen of actualiseren van algemene voorwaarden.
Sterke online dienstverlening.
de kracht van technologie
Nood aan persoonlijke bijstand?
Ons team staat voor je klaar
Heb je toch nood aan persoonlijke bijstand? Ook in die gevallen staan we steeds voor je klaar. Wij zijn een dynamisch advocatenkantoor met specialisaties in handels- en vennootschapsrecht. Wij hechten het grootste belang aan duidelijke tarieven en transparante afspraken. Vragen? Contacteer ons gerust.
Wij als jonge en bedreven advocaten staan met u met een innovatieve en ondernemende visie bij. Keer op keer.
Het juridisch team
Philip Porters
“Er bestaat geen klein of groot dossier, ze zijn allemaal zowel voor ons kantoor als voor de cliënt even belangrijk.
Aan ieder dossier wordt dan ook de grootste zorg besteed. Bij Mijnonbetaaldefactuur.be staat het belang van de cliënt steeds voorop.”


“Opvolging van het dossier, stipt informeren van de cliënt en anticiperen in strategie zijn de hoekstenen van onze dienstverlening. De cliënt moet te allen tijde op de hoogte zijn van de stand van zijn/haar dossier. Proactieve dienst-verlening, daar gaan we voor.”